Šta da radite ako ste preterali sa brzom i nezdravom hranom?

Svi volimo da se ponekad opustimo uz ukusnu picu, pomfrit, omiljene hamburgere koji najbolje idu uz hladnu koka kolu i zasladimo se čokoladom ili omiljenim sladoledom.

Ukoliko se ovo dešava s vremena na vreme, ne treba da brinete, ali ako ste već dugo na ovom nezdravom meniju, evo šta možete uraditi za svoje telo kako biste ga očistili od toksina koje brza hrana stvara u vašem organizmu.

Kada konzumirate velike količine nezdrave hrane, koja je bogata lošim mastima, solima, šećerom, veštačkim bojama i aromama, vaše telo će imati otežano i dugotrajno varenje što rezultira proizvodnjom velikih količina toksina. U pokušaju da neutrališe povećanu kiselost, vaše telo zadržava tečnost usled čega osećate otečenost i povećavate težinu.

Šta će pomoći?

Hrana bogata kalijumom i vodom pomoći će u uklanjanju viška natrijuma (soli) iz vašeg tela. Konzumirajte što više dinje, grožđa, narandže, spanaća, avokada i slatkog krompira.

Jogurt, osim što je bogat kalijumom, pomoći će da se uspostavi ravnoteža dobrih bakterija u crevima. Konzumirajte običan jogurt ili mu dodajte nekoliko trešanja ili borovnica, koje su bogate antioksidansima ili sa nekoliko orašastih plodova bogatih Ō3 masnim kiselinama.

Pokušajte da unosite veću količinu vode, ali i zeleni čaj sa đumbirom i limunom. Đumbir će vam mnogo pomoći kod osećaja nadimanja.

Birajte riblji file bogat omega-3 masnim kiselinama, za koje se pokazalo da se bore protiv toksina zbog svojih antiinflamatornih svojstava.

Salata od pasulja, bogata kalijumom i vlaknima, takođe je idealno jelo za detoksikaciju.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group