Pravilo "8 x 8": glavna tajna gubitka težine tokom menopauze, za koju ne znaju svi

Evo nekoliko tajni za mršavljenje koje će vam pomoći da se oslobodite neželjenih kilograma tokom menopauze. Međutim, možete početi da koristite ove trikove ranije kako biste zadržali svoju figuru.

Sa početkom menopauze, mnoge žene osećaju pad energije, dolazi do povećanja telesne težine i smanjenja fizičke aktivnosti. Ali, to ne znači da je tokom ovog perioda nemoguće izgubiti težinu. Da, stari trikovi mogu da prestanu da funkcionišu, ali ne treba odustajati - potrebno je da savladate nove tehnike i steknete nove navike.

Majkl Fajermen je poznati lični trener, čije usluge koriste mnoge zvezde. Govorio je o prednostima gubitka težine tokom menopauze, počevši tako što je rekao da dobre navike u ishrani „pomažu da smršate, da se osećate srećnije i imate više energije“.

Ali šta tačno žene u menopauzi treba da uključe u svoju ishranu ako im je cilj da izgube težinu za nekoliko nedelja?

Lični trener je objasnio zašto su disciplina i tačnost posebno važni: „Pokušajte da jedete redovne obroke i zdrave grickalice u isto vreme svakog dana jer će vam to pomoći da vaš šećer u krvi bude stabilan. Redovna zdrava ishrana pomaže da se vaše telo obezbedi stalnim izvorom goriva i može pomoći da vaše raspoloženje bude stabilno, tako da ne preskačite obroke!“

Majkl je takođe naveo hranljive materije koje su ženi potrebne tokom ovog teškog perioda. „Da biste izgubili težinu tokom menopauze, obavezno jedite raznovrsnu hranu bogatu hranljivim materijama sa pravom mešavinom proteina, ugljenih hidrata i zdravih masti“, rekao je Majkl.

Posebno se preporučuje hrana bogata vlaknima od celog zrna, uključujući:

  • kinoa
  • braon pirinač
  • ovas
  • integralni hleb

Pored toga, preporučuje se da u svoju ishranu dodate hranu bogatu omega-3, kao što su:

  • divlja riba
  • lan
  • chia semenke
  • orasi

Takođe, ne zaboravite da ostanete hidrirani. Majkl Fajermen je podsetio da žene treba da piju dva litra vode dnevno da bi ubrzale proces mršavljenja. Da bi stvari bile lakše, lični trener je preporučio korišćenje „pravila 8x8“.

On je to opisao ovako: „Ostanite hidrirani pijući osam čaša vode dnevno od osam unci, što je oko dva litra. Ovo se zove pravilo 8x8. Alternativno, pokušajte da pijete vodu stalno tokom dana, čak i kada niste žedni." Ako pretvarate unce u mililitre, uzmite čašu od 250 ml, napunite je vodom 8 puta dnevno i pijte sadržaj polako, u malim gutljajima. Zapamtite da često mešamo žeđ sa glađu i jedemo umesto da samo pijemo vodu. Ova navika će vam pomoći da steknete naviku redovnog dopunjavanja tečnosti u svom telu. Možete svakodnevno da brojite čaše koje pijete da biste videli rezultat i uskoro će vam to postati navika.

Žena sedi i razmišlja

Što se tiče namirnica koje treba izbegavati, Majkl je upozorio da je u nekom trenutku za žene najbolje da u potpunosti isključe kofein, kao i rafinisani šećer. „Veoma je primamljivo oslanjati se na kofein i šećer da biste prebrodili stresan dan“, rekao je lični trener. „Smanjite beli skrob i namirnice kao što su beli hleb, žitarice, beli krompir bez kore i beli pirinač jer oni mogu usporiti proces mršavljenja i smanjiti libido. Pored skrobnih namirnica, treba eliminisati i šećer. Konzumirajte manje rafinisanog šećera, kao što su voćni sokovi, čokoladice, energetska pića i peciva, jer oni uzrokuju porast nivoa šećera u krvi poput tobogana“, rekao je stručnjak. „Kada šećer u krvi naglo poraste i opadne, to može dovesti do kratkotrajnog naleta energije... ali onda nastaje osećaj umora i razdražljivosti."

Osim toga, stručnjak je savetovao da pratite unos natrijuma. „Ako jedete hranu bogatu soli, to može izazvati povećanje masnih ćelija“, zaključio je on. "Smanjite unos natrijuma i jedite puno vlakana i integralnih žitarica kao što su mekinje i ovsena kaša, voće i povrće. Oni pomažu u uklanjanju toksina iz gastrointestinalnog trakta.“

Poznati trener je naglasio da je kako starimo posebno važno da naučimo da razlikujemo zdravu hranu od štetne i da obratimo pažnju na to kako ona utiče na valunge. „Važno je da naučite da prepoznate koja hrana i pića izazivaju talase vrućine i da ih smanjite ili ih u potpunosti izbegavate“, rekao je Majkl. „Vruća i začinjena hrana, pića sa kofeinom i alkohol takođe mogu izazvati neprijatne talase vrućine.“

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group