Zdravlje & Fitnes - Ishrana

Oslobodite se suvišne masnoće u nekoliko lakih koraka

Svako od nas radi na tome da sebe prihvati sa svim svojim manama i vrlinama.

Ali ako ćemo da budemo iskreni, uvek nam dobro dođu saveti kako da se oslobodimo suvišne masnoće i popravimo svoj izgled. Bilo da vam je ovo potrebno iz zdravstvenih razloga, ili jednostavno želite da se osećate slobodnije u bikiniju, gubitak suvišne masnoće nije ni malo lak zadatak.

Planetom kruži neverovatno mnogo informacija i saveta na temu gubitka suvišne masnoće. Većina se može smatrati samo savetima za gubitak vremena, jer šta god pokušali čini se da masnoća ostaje na našim kritičnim mestima. Gubeći vreme i živce dok pokušavamo da izgubimo suvišnu masnoću, skoro da smo se pomirili sa činjenicom da je ona postala deo nas. Ali nemojte se predati, bar ne još. Poslušajte šta na ovu temu imaju da kažu poznati fitnes gurui – Karena Davn i Katrina Skot, kao i fitnes ekspert Mišel Lovit.

Zahvaljujući njihovom iskustvu, bez mnogo muke, brojanja kalorija i napornog vežbanja, izgubićete suvišnu masnoću i ponovo se osećati zadovoljno u svom telu.

Jedite svaka 4h.

Činjenica je da je našem telu neophodna energija tj hrana. Ovo je presudno za gubitak suvišnim masnoća. Ukoliko ste neuhranjeni, odnosno jedete jednom do dva puta dnevno, vaš organizam to doživljava kao stres. Zbog stresa kroz koji prolazi vaše telo se trudi da iz hrane koju unosite izdvoji svaku kap masnoće i skladišti je – gde ne treba. Dakle plansko jedenje, na svaka preporučena 4 h je veoma važno da biste sagoreli masnoću. Preporučljivo je takođe smanjenje glikemijskog opterećenja u toku dana. To zapravo znači da treba da kombinujete hranu bogatu proteinima sa onom koja u sebi sadrži ugljene hidrate kako biste zadržali nivo šećera u krvi na idealnom nivou.

Ne preterujte sa dobrim stvarima

Da, nažalost postoji i to nešto što nazivamo preterivanje sa dobrim stvarima. Zdrave namirnice poput avokada, orašastih plodova, maslinki i maslinovog ulja, u sebi ipak sadrže određenu dozu masnoće. Iako su ovo zdrave i preporučljive namirnice za svakodnevno konzumiranje, u njima treba biti umeren, jer svako nagomilavanje kalorija znači stvaranje masti, a višak masti se bezrezervno taloži gde ne želimo.

Ne plašite se ugljenih hidrata

U cilju da se oslobode suvišnih kilograma i suvišne masnoće, žene širom sveta instinktivno smanjuju unos ugljenih hidrata. Oni su zapravo od vitalne važnosti za sagorevanje masnoće. Možda ste zaboravili da ste u školi naučili da – masnoća sagoreva u plamenu ugljenih hidrata. Potrebno je samo da zamenite ugljene hidrate koje inače unosite u svoj organizam poput testenine i hleba, onim koji u sebi sadrže vlakna i hranljive sastojke a to su slatki krompir, smeđi pirinač, osvena kaša i sl.

Konzumirajte dovoljnu količinu vode

Vrlo često u toku dana zaboravimo da u svoj organizam unesemo dovoljnu količinu vode. Manjak vode odnosno dehidratacija je glavni razlog sakupljanja masnoće u organizmu. Preporuka je da se na dnevnom nivou u organizam unosi najmanje 2l vode.

Ž.J.

Izvor: TotalBeauty

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group