Zdravlje & Fitnes - Ishrana

Hrana bogata magnezijumom za vašu uravnoteženu ishranu

Hypomagnesemia – je izraz koji označava nedostatak magnezijuma.

Do nedostatka magnezijuma u organizmu dolazi usled nedovoljnog unosa namirnica koje ga sadrže kao i usled loše apsorpcije magnezijuma. Veliki broj ljudi nije ni svestan da u svom telo ima manjak magnezijuma dok ne oseti odsustvo energije ili loš rad nervnog sistema, jer upravo magnezijum u ovim oblastima igra važnu ulogu. Ako ste primetili da ste u poslednje vreme umorniji nego inače, namirnice koje ćemo navesti u redovima koji slede bi vam mogle omogućiti da povećate unos magnezijuma na dnevnoj osnovi.

ZDRAVSTVENE BLAGODETI MAGNEZIJUMA:

  • Magnezijum je potreban svakoj ćeliji vašeg organizma. Uključen je u skoro 600 reakcija u telu uključujući stvaranje proteina, održavanje gena, pokretanje mišića i regulaciju nervnog sistema.

  • Magnezijum podiže raspoloženje, povećavajući funkcije mozga. Nedostatak magnezijuma manifestuje se o obliku lošeg raspoloženja i depresije.

  • Magnezijum poboljšava vaše performanse prilikom vežbanja. U zavisnosti od vežbi koje praktikujete vašem telu je potrebno u proseku do 20 % više magnezijuma nego u stanju mirovanja.

  • Magnezijum veoma efikasno smanjuje upalne procese u telu. Nedostatak magnezijuma povezan je sa hroničnim zapaljenjima, gojaznošću i brojnim drugim problemima.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group