4 mita o gubitku težine u koje morate prestati da verujete

Ne, nije tačno da morate biti gladni ako želite da smršate.

Tema „mršavljenja“ je jedna od onih o kojoj su napisani i izgovoreni milioni reči, što je rezultiralo mnogim teorijama, „tajnama“ i „nepogrešivim“ receptima koje svi manje-više znamo. Ali mnogi od njih su daleko od istine:

MIT: Ako želite da smršate, morate biti gladni

Istina: Ako gladujete, jedino što ćete sigurno uraditi je da ćete se u jednom trenutku toliko iscrpiti da nećete moći da odolite najmasnijem obroku, pa ćete na kraju dobiti (i više ) umesto da izgubite kilograme. Ali čak i ako ste potpuno uzdržani, drastično smanjenje kalorija koje unosite učiniće da vaš metabolizam radi usporeno, tako da i dalje nećete izgubiti kilograme – barem ne onoliko koliko biste mogli.

Umesto da ograničavate svoju ishranu, pokušajte da je promenite. Ukratko, jedite više voća, povrća i druge hrane bogate vlaknima.

MIT: Ako vežbate, ne morate da pazite šta jedete

Istina: Teoretski, mogli biste da uradite toliko vežbi da biste „sagoreli“ kalorije koje nudi obrok sa visokim sadržajem masti i kalorija, ali u praksi dan nema toliko sati koliko biste morali da trčite da biste to postigli. Naravno, to ne negira značaj vežbanja, koje ima neverovatne koristi za telo – ali i za vašu figuru, jer veća mišićna masa znači i brži metabolizam. Ali kada je u pitanju gubitak težine, smanjenje kalorija koje unosite je jedini siguran način da smršate.

MIT: Ako počnete da pijete puno vode, izgubićete težinu

Istina: voda nema "magična" svojstva koja pomažu u gubitku težine. Naravno, voda nema kalorija, pa ako je konzumirate umesto sokova ili kafe koju popijete sa tri kašike šećera, sigurno je da ćete rezultate videti i na vagi. Na kraju krajeva, voda je neophodna u ishrani i to iz mnogo razloga. Ako popijete čašu vode pre obroka, smanjićete osećaj gladi i možda ćete moći da jedete manje.

MIT: Ako jedete između obroka, sabotiraćete napor da smršate

Istina: Međuužine ne samo da su dozvoljene, već su neophodne, sve dok ih pravilno odaberete. Dakle, u zavisnosti od vašeg izbora, užina može biti korisna ili destruktivna. Ključno je da isplanirate svoje užine, kao i glavne obroke. Uvek vodite računa da sa sobom imate zdravu užinu, poput voća, orašastih plodova ili žitarica, kako biste izbegli iskušenje kada ste gladni.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group