Zdravlje & Fitnes - Ishrana

Niskokalorični slatkiši koji su dozvoljeni tokom dijete

Za većinu žena, najteža stvar tokom dijete je potpuno odbacivanje slatkiša.

Na određeno vreme neophodno je da se zaboravi na kremaste kolače, čokoladne torte, sladoled od vanile i kolače sa mnogo šećera. U međuvremenu, nutricionisti ne shvataju zašto dame prolaze kroz takve muke, jer čak i tokom dijete možete jesti slatkiše, ali ne sve, već samo one sa malim brojem kalorija.

Slatkiši nisu neprijatelj zdravlja. Oni su neophodni za proizvodnju endorfina, "hormona sreće". Jedino pitanje je u kojim količinama i u koje doba dana treba jesti slatkiše. Najkorisniji slatkiši su oni koji uključuju želatin i marmeladu, a za one koji se ne mogu odreći hladnih deserata nutricionisti savetuju ledene jogurte.

Ako želite da izgubite težinu ili da očuvate već postignute rezultate, zaboravite na kolače i torte sa šlagom, na deserte sa pekarskim kvascem, koji mogu usporiti proces varenja fermentacije u stomaku. "Slatku" glad možete ugasiti jabukom, kivijem, grožđem i grejpfrutom. Ostalo voće ne bi trebalo jesti više od 200 grama dnevno. Pokušajte sa voćnim sosevima, salatama, želeima i desertima od sira.

Imajte na umu da kalorije zapravo nisu tako loše kao masti.

Dakle, koji su to niskokalorični slatkiši?

Na prvom mestu marmelada. U mnogim marmeladama se nalazi pektin, koji ima pozitivan efekat na pankreas. Pektin takođe možete naći u ratluku i različitim džemovima.

Ukoliko ne volite ukus kupljene marmelade imamo za vas sjajan recept.

1 kg pomorandži

2 limuna,

2,5 kg šećera i

3 litre vode.

Voće pažljivo oprati, osušiti i iseći na tanke kriške. Sok treba ukloniti. Uklonite i semenke i iseckajte pulpu i koru. Dodajte hladnu vodu i ostavite da odstoji 24 sata. Sipajte masu u posudu sa poklopcem, stavite na laganu vatru i kuvajte posle ključanja na srednjoj temperaturi sat i trideset minuta. Kora treba dobro da omekša. Sada sve procedite kroz cediljku ili sterilnu gazu, dodajte šećer i nastavite da kuvate. Spremnu marmeladu sipajte u teglice i pokrijte ih debelim papirom. Kada se ovako čuva, može trajati najmanje godinu dana.

Na drugom mestu je suvo voće - ono potiskuje apetit i dovodi u red rad gastrointestinalnog trakta. Dovoljno je pojesti nekoliko šljiva ili suvih kajsija i osetićete prijatne promene u telu.

Na trećem mestu liste niskokaloričnih slatkiša su med i alva. Med čisti jetru, jača imuni sistem, pomaže varenju. Navikli ste da pijete slatku kafu? Zamenite šećer medom i odmah ćete osetiti promenu. Prirodna alva sadrži mnogo semena suncokreta i med, a sve ovo je dobro za probavu.

Zapamtite, čak i na dijeti možete jesti slatkiše. Umerenost u svemu je ključ dobrog zdravlja.

M.L.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group