Hrana koju morate jesti ujutro da biste bili vitki i zdravi

Kako zamišljate idealan doručak? Mirisni hleb, džem, puter, jaja, kroasani koji se "utapaju" u čokoladi i lepinja koja je upravo izašla iz rerne? I mi tako zamišljamo idealan doručak, ali profesori na Univerzitetu Harvard se klade na nešto drugo.

Idealan doručak, onaj koji će vas zasititi, ispuniće vas vrednim sastojcima i neće vas udebljati, zasnovan je na hrani zvanoj jogurt. Prvi i najvažniji dnevni obrok sadrži čašu jogurta, žitarice bez šećera, neslane orahe i voće ili med.

Istraživanja potvrđuju da je kod ljudi koji često jedu ovu hranu manja verovatnoća da će razviti infekciju urinarnog trakta, dok su namirnice u doručku efikasne jer kalcijum koji sadrži pomaže u metabolizmu masti i gubitku težine.

Hrana zbog koje gubite težinu i održava vas zdravim

Jogurt je hrana bogata vitaminima B, A, ima mnogo kalcijuma, fosfora, cinka i joda i idealan je izbor za unos kalcijuma kada ste netolerantni na laktozu. Istovremeno, mnogi jogurti sadrže probiotike, koji se bore protiv štetnih mikroorganizama i istovremeno regulišu metabolizam. Prema istraživanju, žene koje konzumiraju jogurt imaju jače T-limfocite, koji se bore protiv bolesti i infekcija. To je zbog "dobrih" bakterija koje se nalaze u jogurtu, a koje upućuju naš imunološki sistem da deluje efikasnije protiv prehlade.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group