5 namirnica koje nisu slatke, ali koje će vas razveseliti

Kada je raspoloženje na nuli u iskušenju smo da nešto prezalogajimo. Prvo na šta pomišljamo u ovom slučaju odnosi se na nešto slatko, međutim, zbog visokokaloričnih delicija možda ćete se osećati malo srećnije, ali ovaj osećaj će biti prolazan i uskoro ćete iznova poželeti nešto još slađe.

Predlažemo da zaboravite na takav sistem ishrane u kojem ćete u svakom slučaju biti gubitnici. Postoje i drugi načini da se osećate bolje i zabavnije uz hranu.

Probiotici

Fermentisana hrana bogata je probioticima ili korisnim mikroorganizmima. Jogurti, kefir, kiseli kupus, pa čak i kombuha neće samo poboljšati vaše raspoloženje, već će koristiti i vašim crevima. Sam proces fermentacije omogućava bujanje živih bakterija koje podržavaju rast zdravih mikroorganizama u crevima i povećavaju nivo serotonina. Takozvani hormon dobrog raspoloženja takođe utiče na otpornost na stres, apetit, pa čak i na seksualni nagon.

Pasulj i sočivo

Vlakna i proteini biljnog porekla nesumnjive su prednosti ove hrane, ali malo ljudi zna da su i druge hranljive materije u sastavu korisne za dobro raspoloženje. Vitamini B poboljšavaju raspoloženje povećanjem nivoa neurotransmitera poput serotonina i dopamina. Neka istraživanja povezuju svakodnevnu konzumaciju ove hrane čak i sa dugovečnošću. Pasulj i sočivo su dobri u raznim jelima, uključujući supe, soseve, salate, humus, falafele i sendviče.

Beli luk

Iznenađujuće, beli luk može da vas razveseli. Beli luk se smatra prirodnim prebiotikom, bogat je cinkom, koji je koristan za imunološki sistem, a naziva se i antidepresivom. Dodajte malo belog luka u supu i dan će zablistati novim bojama. Umak od testenina i karija, salsa, guacamole i humus - nema ograničenja za vašu maštu.

Cvekla

Odličan izvor folata, koji je odgovoran za podizanje raspoloženja. Cvekla takođe sadrži betain, koji je po svom delovanju takođe sličan prirodnom antidepresivu. Probajte pečenu cveklu sa jogurtom i belim lukom - i vaše loše raspoloženje će nestati.

Paradajz

Kažu da se manekenkama savetuje da jedu paradajz ako osete glad. Iskoristite ovaj trik ako klonete duhom. Ovo povrće sadrži likopen, folnu kiselinu, magnezijum i gvožđe - svi ovi elementi doprinose proizvodnji serotonina i dopamina.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group