10 saveta dijetetičara koji će vam pomoći da izgubite masnoću sa stomaka

Najbolje rešenje za ravan stomak je kombinacija dobrih svakodnevnih navika: zdrava hrana, vežbanje i aktivnosti za oslobađanje od stresa. I nije stvar samo u izgledu, povećana masnoća na stomaku povećava šanse za razvoj srčanih bolesti, pa je smanjenje obima struka cilj dobrog zdravlja.

U nastavku pročitajte 10 saveta dijetetičara koji će vam pomoći da izgubite masnoću sa stomaka!

Dodajte dosta vlakna svom doručku

Vlakna su neophodna za vitkiji stomak, jer vas čine sitim i pomažu u boljem funkcionisanju creva (tj. imate manje nadimanja). Doručak je obrok koji lako možete obogatiti vlaknima. To znači da bez mnogo razmišljanja možete dobiti 30 do 35 grama vlakana svakog dana. Neke ideje? Proceđeni jogurt sa čia semenkama i 1 šolja seckanih jagoda (13 g) ili 1 šolja ovsenih pahuljica sa 1 kašikom lanenog semena (10 g). Dodajte pola banane svom doručku zbog kalijuma koji sadrži.

"Piće koje smanjuje stomak? Da, hvala!"

Polifenoli u zelenom čaju i katehini, pomažu pravilnom funkcionisanju metabolizma i smanjuju zalihe masti na stomaku. Najbolje je odabrati Matcha zeleni čaj u prahu jer na taj način konzumirate njegove listove u obliku praha umesto samo vode u kojoj su listovi čaja bili natopljeni.  

Jedite losos i druge ribe sa Ō-3

Pokazalo se da ove masne kiseline smanjuju masnoću na stomaku i istovremeno štite vaše srce. Prema istraživanju ljudi na niskokaloričnoj dijeti koji su jeli losos tri puta nedeljno izgubili su više masti od onih koji su preskočili ribu u ishrani. Ō-3 podstiče metabolizam i sagorevanje masti, a istovremeno smanjuje osećaj gladi i samim tim jedete manje! 

Sedite na ivici stolice

Sedenje na ivici stolice je dobra ideja.jer vam pomaže da imate dobro držanje i angažujete trbušnjake, što znači da ćete ih jačati tokom celog dana.

Mudro birajte ugljene hidrate

Šećer i drugi prerađeni ugljeni hidrati su najgori neprijatelj želuca jer ometaju vaš apetit i utiču na nivo insulina. Koje ugljene hidrate treba da preferirate? Odaberite smeđi pirinač ili testeninu od integralnog brašna. Istraživači sa Univerziteta u Pensilvaniji anketirali su učesnike kvartalnog programa mršavljenja. Jedna grupa je jela žitarice od celih zrna, a druga prerađene. Članovi prve grupe izgubili su duplo više sala na stomaku.

Bademi za užinu i samo ekstra devičansko maslinovo ulje u salate

Nekada se mislilo da masti goje, ali nauka je potpuno promenila svoje mišljenje. Danas znamo da konzumiranje zdravih masti smanjuje glad i pomaže vam da ostanete vitki - posebno u predelu struka.

Uvucite stomak

Kada ste u autu ili u kancelariji, zamislite da otkopčavate par uskih farmerki. "Uvucite" trbušne mišiće prema unutra i prema gore. Ako ovu vežbu radite samo 15 sekundi, oslobodićete se sala sa stomaka.

Potrošite 20 minuta na svoj obrok

Kada brzo jedete hranu, veća je verovatnoća da ćete imati nadimanje u stomaku. Ukoliko brzo jedete, gutate mnogo vazduha koji se nakuplja u vašem gastrointestinalnom traktu. Jedite sporije i ne dozvolite da prođe više od 3 do 4 sata bez obroka ili užine. Nedavno istraživanje je pokazalo da preskakanje ili konzumiranje obroka u nerelevantnim satima aktivira metabolički lanac reakcija koje povećavaju insulinsku rezistenciju i mogu dovesti do skladištenja abdominalne masti.

Uradite aerobni HIIT

Umesto da hodate, trčite, vozite bicikl ili plivate umerenim tempom oko 20 minuta, pokušajte ovo: uradite HIT trening 30-60 sekundi, a zatim usporite neko vreme. Istraživači su otkrili da je intervalni trening visokog intenziteta (HIIT) smanjio masnoću na stomaku kod učesnika studije za 10%, dok su oni koji su radili vežbe redovnog intenziteta zapravo povećali svoju telesnu masnoću u roku od 15 nedelja od studije.

Radite svaki dan vežbu - bicikl

Ova vežba vežba jača sve trbušnjake. Kako ćete to uraditi? Lezite na leđa, sa rukama iza glave. Zategnite stomak, podignite ramena od poda i podignite noge nekoliko centimetara od tla. Dovedite desni lakat do levog kolena, a zatim levi lakat do desnog kolena. Počnite sa 25 ponavljanja i nastavite da dodajete broj ponavljanja kako postajete jači.

Dodatni savet: smanjite so

Umesto soli, koristite limun, bilje i začine da dodate ukus. Dnevni unos natrijuma trebalo bi da bude ispod 2.000 mg.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group