Zaspite lakše uz proverene trikove Dženifer Aniston

Nesanica, noćna buđenja, hodanje u snu... Dženifer Aniston već dvadesetak godina pati od poremećaja sna. U jednom od intervjua, glumica je govorila o tajnama svoje večernje rutine.

Dženifer Aniston je postala poznata po ulozi Rejčel Grin u humorističkoj seriji Prijatelji iz 90-ih. Danas 53-godišnja Amerikanka nije samo glumica, već i producent, pa čak i reditelj. Ona radi na svim frontovima i živi neverovatno brzim načinom života. Džen priznaje da joj je bilo teško da nađe vremena za pauzu, što je dovelo do poremećaja sna. Međutim, danas je zvezda pronašla pravi balans!

Važnost sna

Prvi korak ka poboljšanju sna jeste da prepoznate svoj problem.

„Ja sam noćna ptica, zbog čega mi je bilo vrlo teško da da odredim kao prioritet rano spavanje i da odlazim u krevet u zakazano vreme.“

Dženifer Aniston je shvatila da je nemoguće nadoknaditi izgubljeni san. Međutim, dobar san pomaže telu da se oporavi i neverovatno je koristan za mozak. Zbog toga, kako bi bolje spavala, zvezda je sebi postavila niz pravila kojih se trudi da se pridržava.

1. Daleko od ekrana

Za Aniston je važno da se distancira od ekrana računara, telefona ili laptopa kako bi bolje spavala. Da bi to uradila, ostavlja ih u drugoj sobi da razbistri misli pre spavanja:

„Ostavljam telefon u kuhinji ili u kupatilu. Onda idem da šetam pse. Zaključavam sva vrata. Umivam se i pokušavam da odem u krevet oko 23 sata.”

2. Meditacija: važan korak

Bez sumnje, jedna od faza bez koje glumica ne može u svojoj „noćnoj rutini“ je meditacija. Cilj je da se što više opustite kako biste lakše zaspali.

„Ako mogu, pripremim toplu kupku, što mi odlično pomaže da zaspim. Pre spavanja se bavim istezanjem ili jogom, a onda radim meditaciju. Ja tome posvećujem onoliko vremena koliko imam. Ponekad meditiram uz pomoć aplikacije, ponekad napišem listu zahvalnosti. Pomaže da se smiri um."

3. Ne gledajte na sat kada se probudite

Još jedan važan savet: glumica je rekla šta da radite (ili da ne radite) u slučaju noćnog buđenja. Pravilo broj jedan: ne gledajte na sat.

"Shvatila sam da gledanje na sat kada se probudim usred noći ne funkcioniše. Ustajanje i hodanje dok ne osetite da vam se spava takođe ne funkcioniše. Obično počnem da meditiram. Radila sam razne ludosti kad nisam mogla da spavam. Na primer, bukvalno sam brojala pukotine na zidovima, brojala korake da bi otišla u kuhinju da popijem topli čaj ili toplu vodu sa limunom. Ali to samo iscrpljuje mozak."

4. Ne spavajte duže vikendom i izbegavajte mikrospavanje

Džen zaključuje da nema smisla da se vikendom kasno budite. Ponekad je čak i zamornije. Takođe ne preporučuje dremanje u pauzama tokom dana.

„Posle dremanja osećam se još gore. Zavidim ljudima koji uđu u avion i zaspu pre poletanja. Ili onima koji mogu samo da zatvore oči i spavaju.”

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group