Da li želite da živite 150 godina - doslovno -? 5 načina da to postignete!

Mislili smo da je 100 godina krajnji cilj koji smo mogli postići, iako postoje ljudi koji su dostigli 105 ili 118, poput Kanea Tanake, koji je treća najdugovečnija osoba. Zašto ne biste to bili vi?

Medicina i nauka se razvijaju, a očekivano trajanje životnog veka raste. Prema istraživanju sprovedenom u maju 2021. godine, apsolutni životni vek je od 120 do 150 godina. Proučavajući medicinsku evidenciju 500.000 ljudi u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji i Rusiji, istraživači su zaključili da je 150 maksimalni životni vek, jer tada telo u potpunosti gubi sposobnost zarastanja od povreda i drugih bolesti. Tako da možete živeti do tada.

Jedan od načina da dosegnete 150 je da se brinete o sebi, držeći se (što je više moguće) podalje od bolesti i stresa. Hajde da vidimo neke osnovne savete stručnjaka da živimo, ako ne i do 150, bar još mnogo mnogo godina.

Pet obroka dnevno

Ne morate to previše analizirati. Samo imajte na umu pravilo 2 porcije voća i 3 porcije povrća dnevno. To je cilj koji vas štiti od ozbiljnih hroničnih bolesti.

Sedenje na podu

Japanci znaju nešto više od nas jer vole da sede na podu. „Proveo sam dva dana sa 103-godišnjakinjom koja je 30-40 puta sedela i ustajala sa poda, pa je napravila toliko čučnjeva“, rekao je osnivač Blue Zones-a Dan Buettner. Prema istraživanju objavljenom u Evropskom časopisu za preventivnu kardiologiju, ovaj pokret je i vežba koja pokazuje nivo našeg fizičkog stanja.

via GIPHY

Mislite pozitivno o starenju

Živimo u društvu koje demonizuje starost i njene znakove. Ako se radujete starenju i ne dozvolite da vam starost stane na put onome što radite, veća je verovatnoća da ćete doživeti 150 godina. Stručnjaci vam kažu da zatvorite uši pred negativnim stereotipima kojima smo prožeti. Zato zaboravite na reč starenje i doživljavajte je kao evoluciju, a ne kao istrošenost.

Upravljanje stresom (da biste preživeli do 150)

Kada možete da kontrolišete stres, on takođe utiče na vaše gene. "Stres aktivira gene koji dovode do upale, ali vi ste u stanju da ih deaktivirate", kaže dr. Michael Roizen.

Živeti u sadašnjosti, sa saosećanjem

Prestanite da živite razmišljajući o budućnosti i onome što se može dogoditi i ni u kom slučaju ne razmišljajte o prošlosti. Ovo vas sprečava da uživate ovde i sada i da živite onako kako zaslužujete. Takođe je važno živeti sadašnjost s ljubavlju, otvorenim srcem i empatijom. Ljudi kojima je stalo do drugih i koji nisu ispunjeni besom i mržnjom definitivno će živeti duže. 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group