5 promena u ishrani koje morate da napravite u novoj godini

Nova godina je uvek dobra prilika da se započnu nove, bolje navike. Dakle, dodajte ove promene u svoje novogodišnje rezolucije kako biste imali bolju siluetu, ali i bolje zdravlje:

Jedite više voća

Postoji toliko različitog i ukusnog, sočnog voća da je prava šteta ne jesti ono što je potrebno vašem telu. Pokušajte da svom doručku dodate voće umesto krofne ili đevreka i odlučite se za još jednu vrstu voća, uz malo jogurta, za one sate u danu kada želite nešto slatko.

Uživanje u hrani

Prestanite da ručate ispred ekrana ili grickate ceo dan bez ikakvog osećaja šta ste tačno konzumirali. Obećajte da ćete od sada jesti sedeći za stolom, daleko od TV-a, mobilnih telefona i drugih ometanja i uživajte u svakom zalogaju. Veoma je važno da jedete svesno, jer se tako bolje hranite!

Obavezan doručak

Nema izgovora za preskakanje obroka - ma koliko žurili. I ne, obična kafa vam može privremeno dati podsticaj koji vam je potreban, ali nije dovoljna da biste dobro počeli svoj dan. Jedite doručak svaki dan - čak i ako je nešto vrlo malo ili jednostavno, kao što je voće, žitarica ili jaje.

Uvek ponesite malu užinu sa sobom

Bez obzira na to koliko doručkujete, sasvim je sigurno da će vam tokom dana biti potrebna mala doza energije. Veoma je važno, dakle, da u tom trenutku imate nešto lagano i zdravo pri ruci – u suprotnom postoji rizik da se prepustite izboru za koji znate da vam ne koristi (čokoladni kroasan ili pita sa sirom). Imajte malu užinu u torbi, kao što je mala kesica orašastih plodova, voća ili kesa kokica.

Razmislite pre nego što odaberete šta ćete jesti

Razmislite da li ste gladni ili jedete samo zato što ste ispred bogatog izbora. Pre nego da pojedete kolačić pitajte sebe da li vam se zaista jede? Trebaće vam samo nekoliko sekundi i daće vam priliku da saslušate stvarne potrebe svog tela.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group