5 načina da vežbate na odmoru, a da toga niste ni svesni

Da li ste onaj tip ljudi koji moraju biti stalno u pokretu i ne mogu da provode sate na ležaljci sunčajući se?

Plaža je pogodna za mnoge stvari, posebno ako tamo provedete čitav dan. Postoji najmanje 5 načina da vežbate dok ste na odmoru i ne uzimate to zdravo za gotovo. Jednostavno, opušteno, čak i zabavno, rekli bismo. 

Pravite zamkove u pesku

I neka se posle rasture i neka ih talas odnese. Osim što ćete se sećati svojih bezbrižnih dana iz detinjstva, to je vrlo moćna vežba, čak i ako se ne čini tako. Dođete i odete da napunite kantu vodom, pravite čudne poze da biste gradili i pravili rupe. I sve ovo pod suncem. Zabavna igra odlična je vežba za vaše telo.

Igrajte se talasima - vi ste na odmoru

Ako vidite da je more još uvek olujno i nije za plivanje, sedite ispred i skačite u talase sa prijateljima. Padneš, ustaneš, skočiš. Ako to radite pola sata, nema boljeg aerobika.

Plivanje

Mnogo puta smo razgovarali o prednostima plivanja. Pripada vrhunskim vrstama aerobnih vežbi i idealan je način da se rashladite i uživate u moru. Plaža je lepa, ali iskoristite divno more za vežbanje. 

Trčanje na odmoru

Ako trčite bosi na plaži, još više vežbate mišiće nogu. Ako je pesak vreo i trčite brzo, ovo će sagoreti još veći broj kalorija. 

Roleri & rolšue

Omiljeni način kretanja koji se dinamično vraća i čini se cool. Idete gde god želite sa stilom i sagorite puno kalorija.  

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group