Zdravlje & Fitnes - Dijeta

Najvažniji principi bilo koje dijete

Bez ovih informacija nećete moći da smršate i zadržite idealan izgled tela, bez obzira na vrstu dijete. 

Prvo pravilo bilo koje dijete jeste da zapamtite da su proteini i masti vaši „građevinski materijali“, oni su vam potrebni svakog dana, i ne smeju se izbaciti iz ishrane.

Ugljeni hidrati su energija. I oni se ne mogu izbaciti iz ishrane jer su takođe potrebni telu. Ukoliko ugljeni hidrati nisu dovoljni, telo sagoreva proteine koji umanjuju energiju.

Da biste izgubili višak kilograma, potrebno je da smanjite unos ugljenih hidrata, dok ćete masti i proteine konzumirati u umerenim količinama. Moguće je smanjiti i masti, ali blago, jer su potrebne za ženske hormone.

Spavanje je za mršavljenje  veoma važno - minimum 7-8 sati. Noću se proizvodi hormon rasta, koji je odgovoran za topljenje masti. Ukoliko dovoljno spavate, brže ćete izgubiti težinu.

Česta jela u malim porcijama su najefikasnija. Jedite 5 puta dnevno u redovnim intervalima: 3 glavna jela (doručak, ručak, večera) i 1-2 užine.

Pijte vodu 10-15 minuta pre obroka ili 30-40 minuta nakon obroka.

Dnevnik ishrane ubrzava gubitak težine tri puta.

Fitnes bez izbalansirane ishrane i smanjenja kalorija - ne funkcioniše!

Nadamo se da će vam ovi saveti koristiti ukoliko želite da izgubite višak kilograma.

M.L.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group