Četiri načina koji bi vam mogli pomoći da se opustite posle radnog dana

Svima nam je poznato da treba razdvojiti poslovni od privatnog života i da brige sa posla ne treba donositi kući. No, isto tako znamo da nije lako zatvoriti vrata kancelarije i tog trenutka se “prebaciti” u svoj privatni život. Stresan i užurban način života nepovoljno utiče na nas, pa stoga treba pronaći način da mu se odupremo koliko god možemo.

Ono što nam je potrebno kada dođemo kući jeste da odagnamo misli o poslu i sve posledice napornog radnog dana koji je za nama tako što ćemo naći metode da se regenerišemo i “resetujemo”. Predstavljamo vam četiri saveta kako se opustiti posle stresnog i napornog radnog dana.

Zapisujte svoje misli

Sećate se kada ste u adolescenciji vodili dnevnik? Stručnjaci preporučuju da zapisujemo svoje misli i osećanja jer to donosi višestruku korist za našu psihu. Prepričavanje dnevnih iskustava i naš odnos prema njima ima introspektivno i terapeutsko dejstvo.

Pretočite to što vam se događa u reči i imaćete bolji uvid u svoje stanje, u uzroke stresa i mehanizme kojima se protiv njega borite. Osim toga, kada posle izvesnog vremena ponovo prođete kroz zapise, videćete koliko ste se promenili i uticali na sopstvene transformacije, kao i da su vam brige delovale mnogo strašnije nego što zapravo jesu.

Mali ritual koji je samo vaš

Neki ljudi se relaksiraju prepuštajući se svom hobiju, a s druge strane, za neke relaksacija znači gledanje filmova uz čašu vina. Posle zahtevnih poslovnih obaveza i aktivnog dana, dobro će vam doći vaš mali ritual za opuštanje, ali naravno, nastojte da budete umereni. Ukoliko ste punoletni pušač, umesto cigareta potražite alternativnu varijantu u vidu elektronskih uređaja koji ne sagorevaju već samo zagrevaju duvan. IQOS uređaj za zagrevanje duvana stvara duvansku paru bez sagorevanja, vatre, pepela i dima, a rezultat je manje štetnih i potencijalno štetnih sastojaka i manje neprijatnih mirisa.

Činjenica je da određeni filmovi popravljaju raspoloženje. Da ne biste gubili vreme na pretragu filmskih ostvarenja koja bi vam mogla biti zabavna, držite se već oprobanih saveta i preporuka dobijenih iz mnogobrojnih filmskih anketa. Kad smo kod gledanja filmova i serija – i tu budite umereni. Vodite računa da vas sutra čeka novi radni dan koji bi vam mogao biti naporan zbog “bindžovanja” i nedostatka sna.

Beg u prirodu

Šetnja u prirodi makar na pola sata ili sat vremena učiniće da “pobegnete” od posla i “napunite baterije”. Bilo da se radi o reci, šumi, planini ili samo šetalištu kraj jezera ili reke, pa čak i parku, zelenilo oko vas delovaće isceljujuće. Daleko od tehnologije i haosa savremenog života, pešačenje u prirodi doprinosi povećanju niva sreće. Eto lepog načina da nađete mir i budete jedno s prirodom, a šetnja može biti i društvena aktivnost i prilika da se vidite s prijateljima u zdravom okruženju.

Uronite u toplu kupku

Ovo vam možda deluje kao fimski kliše, ali kupanje u kadi posle napornog dana zaista pomaže. Topla voda “izvlači” stres, a uz to, dok ležite u kadi imate vremena i dovoljno tišine da presaberete svoje misli. Određene mirišljave kupke imaju svojstva aromaterapije koja blagotvorno deluje na naš nervni sistem. Napravite sebi svoj mali spa i osećajte se bolje.

Slažemo se, nije lako izbaciti iz glave sve te poslovne brige i relaksacija se ne može desiti “na dugme”. Razgovarati sa ljudima čije nam društvo prija, izaći u prirodu, provoditi vreme sa životinjama, kuvati, izbaciti lošu energiju kroz ples, pa čak i samo sedeti u tišini neke su od aktivnosti koje nas mogu isceliti posle radnog dana.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group