Koliko često zaista morate da vežbate?

Spojler: fizička aktivnost bi trebalo biti prisutna u našem životu svaki dan na različite načine.

Neophodno je održavati fizičko zdravlje, dobro raspoloženje i visok nivo energije. Danas možete trčati 10-20 km, sutra možete ići na jogu ili bazen, prekosutra možete jahati konja, za vikend možete sebi dogovoriti trening visokog intenziteta ili dobro istezanje. Možete prilagoditi fizičku altivnost i treninge svojim željama i potrebama.

Ljudsko telo je prirodno jako, otporno i „dizajnirano“ za redovne i raznovrsne sportske aktivnosti. Tajna je u tome da je važno pronaći svoj ritam treninga, kreirati svoj plan, u zavisnosti od vaših sportskih preferencija, uzimajući u obzir vaš temperament.

Ako možete sebe da nazovete intuitivnijom osobom, lakše ćete osetiti svoje telo i lakše ćete pronaći nešto za sebe svaki dan. Sasvim je normalno da se ne vezujete za jednu stvar i ne sledite veoma rigidan raspored.

Pragmatičar, osoba sklona racionalizaciji i disciplini, bolje je da se obrati specijalisti koji će sastaviti program u zavisnosti od želja, opšteg stanja i zadataka.

Zašto je temperament toliko važan?

Treneri su ubeđeni da bi trening trebao biti zabavan i prijatan. Neće svaka osoba moći da bude u skladu sa samim sobom i da ne bude pod stresom ukoliko se prisiljava na sport kojim nije zadovoljna. Trening treba da bude hobi i interes, a ne obaveza. Što se tiče režima, važno je reći da je nemoguće biti u stalnoj supermotivaciji. Nivo motivacije je cikličan, kao i sve u životu. Važno je odmaknuti se od maksimalizma i introspekcije. Bolje je da osetite kada ste u usponu i da u tim periodima maksimalno vežbate, a u periodima recesije to prihvatite mirno, ne zahtevajući mnogo od sebe, ali i ne odustajući od treninga.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group