Znaci da unosite manje kalorija nego što bi trebalo

Mršavljenje je vaš cilj. Želite da se otarasite nepotrebnih kilograma i naravno postanete najbolja verzija sebe.

Međutim, postoje trenuci kada u pokušaju da se oslobodite kilograma koji vas muče, pratite ekstremne programe ishrane i dijete. Ovo je pogrešno, bez obzira koliko se trudili da razumemo vašu želju za mršavljenjem.

Rigorozne dijete mogu oslabiti vaš organizam i predviđa se da će nastavak biti težak i štetan po vaše zdravlje. Zato smo danas izdvojili nekoliko znakova koji vam mogu sugerisati da unosite mnogo manje kalorija nego što bi trebalo.  

Jedete, ali vrlo brzo ogladnite

Možda ste pripremili svoj obrok, uklonivši nešto hrane sa tanjira - jer, verovatno pogrešno mislite, manje hrane znači manje kalorija, ali stvarnost je sasvim drugačija. Prema mišljenju stručnjaka, nizak unos kalorija remeti hormone koji kontrolišu apetit, glad i sitost. Dakle, vaš stomak nije ispunjen potrebnim hranljivim materijama i niste siti.

Nemate dovoljno energije

Uživate u doručku, ali nemate dovoljno energije. Kada unosite manje kalorija nego što je vašem telu potrebno, telo ne može da ispuni zahteve svakodnevnog života.

Imate glavobolju

Ima li trenutaka kada vam je glava teška i osećate da ne možete da mislite i niste u stanju da ispunite nijednu svoju obavezu? Ako je tako, obratite posebnu pažnju na svoju ishranu.

Budite se umorni

Prema stručnjacima, ako vežbate i unosite daleko manje kalorija nego što je vašem telu potrebno, postoji šansa da ćete imati problema sa spavanjem. To je zato što vaša jetra neće imati glikogen koji je potreban da bi nivo šećera u krvi bio stabilan, što će rezultirati lučenjem kortizola ili hormona stresa.

Boli vas stomak

Ukoliko ne unosite dovoljnu količinu vlakana i vode kako bi vaše telo bilo hidrirano može doći do problema i bolova u stomaku, poput nadimanja i opstipacije.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group