Zdravlje & Fitnes - Dijeta

Petodnevna ekspres dijeta

Vaša omiljena elegantna haljina vam je mala,  a za nekoliko dana morate izgledati vitko i sjajno?

Primenite trenutnu, laku dijetu uz koju ćete brzo izgubiti višak kilograma. Iz menija precrtajte pržena jela, hleb od brašna, guste kaše i odrđeno povrće. Posegnite za finim žitaricama, jogurtom, kefirom i povrćem koji ne izaziva nadutost. Potrebno je da pojedete pet obroka svakog dana, tako da nećete osećati glad i vaš trbuh će nestati!

Prvi dan:

Doručak: ● 2 kriške hleba, tanko namazane biljnim maslacem i sirom napravljenim od 1/3 kocke belog sira, kašika običnog jogurta, 2 kašike klica, npr. lucerka i malo soli; čaša čaja bez šećera

Užina: ● 2 pločice od riže tanko namazane džemom sa malo šećera; čaša mleka

Ručak: ● 100 g ćurećih grudi poslužite sa dva kuvana srednja krompira skuvana sa korom i čašom šargarepe sa graškom i kašikom putera; čaša soka od više povrća

Popodnevna užina: ● čaša kefira pomešanog sa pola srednje banane; možete dodati pahuljice kokosa

Večera: ● kriška hleba; 200 g kuvanog zelenog pasulja sa kašičicom putera; voda

Drugi dan

Doručak: ● 3 kašike kukuruznih pahuljica prelijte sa 1 i 1/2 šolje obranog mleka i dodajte 4 seckane suve kajsije

Užina: ● kriška hleba, kriška paradajza i kašičica seckanog luka; meko kuvano jaje; čaša čaja bez šećera

Ručak: ● tikvice napunjene kašom od paradajza, šunkom, kukuruzom i peršunom, začinite solju, biberom i limunovim sokom; stavite tepsiju namazanu margarinom i ispecite; jesti sa dve kašike ribe

Užina: ● čaša kefira; kivi

Večera: ● 2 kriške hleba sa naslacem; čaša sveže ceđenog soka od jabuke i celera

Treći dan

Doručak: ● prokuvajte 1 i 1/2 šolje obranog mleka, dodajte 2 kašike kaše, dodajte 10 smrznutih jagoda i pospite kašičicom semenki suncokreta

Užina: ● Narendajte 2 šargarepe i 1/2 jabuke, dodajte kašiku običnog jogurta i kašičicu limunovog soka; jesti sa dve kriške hrskavog hleba; čaša mineralne vode

Ručak: ● skuvajte riblju čorbu, a ako vam se ne sviđa, umesto toga pripremite tradicionalnu supu od povrća;

Užina ● šolja običnog jogurta sa 2 kašike muslija

Večera: ● 4 kriške luka pržite na kašiku maslinovog ulja; sir stavite u posudu, dodajte 150 g svežeg, seckanog spanaća i pola kockice crvene paprike, 2 kašike kuvanog divljeg pirinča i 2 kašike kukuruza u konzervi; sipajte sos od kašike maslinovog ulja pomešanog sa kašikom limunovog soka i kašikom seckanog kopra; čaša čaja

Četvrti dan

Doručak: ● umutite dva jajeta i dodajte kašiku brašna, 2 kašike mleka i malo vode . Paradajz operite, ogulite i iseckajte; sipajte testo od jaja u tepsiju, stavite paradajz i šaku maslina; nakon nekoliko minuta, omlet okrenite na drugu stranu; čaša zelenog čaja

Užina: ● 2 kriške hleba sa 2 kašike obranog sira; mandarina; čaša voćnog čaja bez šećera

Ručak: ● 120 g teletine poslužite sa 3 kašike lagano kuvanog ječma; salata sa dva lista zelene salate i kašika maslinovog ulja; čaša svežeg soka od šargarepe

Užina: posuda pudinga bez šećera sa čašom sezonskog voća

Večera: ● kriška hleba sa margarinom, kriška šunke; plus dva kisela krastavca; čaša mleka

Peti dan

Doručak: ● 2 kriške hleba sa biljnim maslacem, čaša mleka

Užina: ● narendajte celer i pomešajte sa polovinom narendane jabuke bez kore; dve kriške hrskavog hleba; čaša zelenog čaja bez šećera

Ručak: ● 150 g špargle sa marinadom; skuvajte 60 g testenine; pripremite filete na pari i iseckajte; pomešajte testeninu sa ribom, šparglamaa, dodajte kockice paradajza i kašiku ulja, začinite biljem, solju i biberom; čaša mineralne vode

Popodnevna užina: ● šolja prirodnog jogurta;

Večera: ● 3 kašike kuvanog pirinča stavite u lončić, dodajte oguljenu i narezanu breskvu, dodajte kašiku putera, kuvajte 10 minuta, često mešajući; pospite cimetom i prelijte prirodnim jogurtom; čaša zelenog čaja bez šećera

 

 claudia.pl

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group