Zdravlje & Fitnes - Dijeta

Kako organizovati dan posta na brokoliju

Čarobno povrće koje je savršeno za dane posta!

Brokoli je veoma zdrav proizvod sa ogromnom količinom sastojaka koji su neophodni telu. Stoga ga svakako treba uključiti u redovnu ishranu. Takođe, brokoli se može koristiti i za teške dane, jer je neophodan za mršavljenje.

Zašto brokoli?

Brokoli sadrži proteine. Svestran je i jednostavan za pripremu na gotovo bilo koji način: pržen, pečen, kuvan, a takođe se može jesti sirov. Postoji mnogo recepata i svi su vrlo jednostavni i veoma raznovrsni: prilozi, supe, salate i još mnogo toga. Zbog toga je brokoli dobar i za dijetu i za dane posta.     

Najbolje je jesti kuvani brokoli i supu. Brokoliju možete dodati šargarepu i paradajz. Pošto ovo povrće savršeno umanjuje vaš apetit, ne morate da brinete zbog osećaja gladi. Takođe ne zaboravite na režim hidriranja: 1,5 litar čiste vode, čaj bez šećera, 1-2 šoljice kafe, biljne infuzije.

Primer 1:     

Doručak: 200 g kuvanog brokolija sa povrćem i soli.

Čaj ili kafa bez šećera.     

Ručak: 100 g kuvanog brokolija sa paradajzom, supa od brokolija.     

Večera: 250 g kuvanog brokolija sa začinskim biljem.

Primer 2:     

Doručak: 200 g kuvanog brokolija, čaj ili kafa.     

Ručak: supa od brokolija sa začinskim biljem.     

Večera: 250 g brokolija, luk i salata od paradajza.

Primer 3:     

Doručak: smoothie sa brokolijem, jabukom i spanaćem.     

Ručak: 200 g kuvanog brokulija ili supa od brokolija.     

Večera: 250 g salate od brokolija, paradajza i zelja.

Takav meni se može uzeti kao osnova, promeniti neka jela i na taj način organizovati dijetu od brokolija na nekoliko dana.

M.L.

edinstvennaya.ua

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group