Čuvena Warrior dijeta – plan ishrane i prednosti

Ako ste isprobali sve dostupne metode mršavljenja i još uvek ne vidite željene rezultate, vreme je za Warrior dijetu.

Za razliku od većine tradicionalnih dijeta, Warrior dijeta je vremenski ograničen plan ishrane koji uključuje post u toku dana, a gozbu u večernjim satima. Ovaj potpuno neobičan pristup omogućiće vam da izgubite neželjene kilograme, brzo i lako, bez gladovanja.

ŠTA JE WARRIOR DIJETA?

Ratnička iliti Warrior dijeta predstavlja vrstu isprekidanog posta koju je pre skoro dve decenije kreirao čuveni pisac Ori Hofmekler, čija dela se odnose na zdravlje i kondiciju. Plan ishrane ove dijete zasnovan je na činjenici da su u davnim vremnima ratnici vežbali na – prazan stomak. Tokom dana bi postili (ili jeli vrlo malo) a uveče bi se gostili svojim ulovima. Ova rutina jedenja i vežbanja održavala je ratnike u savršenoj formi.

PREDNOSTI WARRIOR DIJETE

  • Omogućava gubitak kilograma

  • Poboljšava zdravlje srca

  • Kontroliše nivo šećera u krvi

  • Poboljšava zdravlje moždanih funkcija

SMERNICE ZA DRŽANJE WARRIOR DIJETE:

  1. Ostanite hidrirani – 10 čaša vode je neophodno tokom 20h koliko traje vreme posta u toku dana. Vodu možete obogatiti krastavcem, mentom, limunom i cimetom

  2. Jedite hranu bogatu proteinima – obilna večera bogata proteinima, pomaže u smanjenju unosa ugljenih hidrata i obnovi istrošenih mišića.

  3. Fokusirajte se na jedan glavni obrok – glavni obrok u Worrior dijeti je večera. Niskokalorična hrana kao što su jaja, jogurt, mahunarke, povrće i voće dozvoljena je za vreme ručka i doručka.

  4. Kontrolišite glad – naučite da se klonite hrane u toku dana za vreme perioda posta. Ovo će vam teško padati prvih nekoliko dana ali će se vaše telo vrlo brzo navići i prihvatiti noćni režim.

PLAN ISHRANE:

RANO JUTRO – 07-07:45h

  • čaša tople vode sa kašikom meda i pola kašike limuna

DORUČAK– 08:30 – 09 h:

  • 1 kuvano jaje ILI

  • 1 šolja soka od grejpa i čia semenke ILI

  • 1 šolja crnog čaja

RUČAK – 12:30 – 13 h

  • činija srednje veličine svežeg voća ILI

  • 1 šolja jogurta ILI

  • salata od povrća

VEČERA – 19 h

  • grilovano pile, krompir, kuvano povrće, kocka crne čokolade, šolja toplog mleka ILI

  • 2 kriške hleba, čili pasulj i grilovano povrće, kocka crne čokolade, šolja toplog mleka ILI

  • vegeterijanska pasta, mala porcija tiramisu torte, šolja toplog mleka sa prstohvatom kurkume ILI

  • zapečen brokoli, šargarepa i krompir, voćna salata

Ž.J.

Izvor: Stylecraze

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group