Zdravlje & Fitnes - Ishrana

Ovo je savršena ishrana za sve "trkače"

Ukoliko volite da trčite i to je vaš omiljeni vid rekreacije, imamo za vas specijalnu dijetu koja će ojačati vaše telo i olakšati njegovu regeneraciju.

Ako se pripremate za intenzivan džoging, vaša dijeta treba da sadrži sledeće proizvode:

- Visokokvalitetni proteinski proizvodi su kao građevinske komponente koje pomažu u obnovi oštećenog tkiva tokom treninga. Hrana koju jedete posle treninga treba da uključuje pileće belo meso, tunu ili pastrmku.

- Telo treba da obezbedite ugljenim hidratima pre i posle treninga. Pre treninga - konzumirajte složene ugljene hidrate (odličan izbor će biti sve vrste grizeva i krompira), odnosno namirnice od kojih se energija postepeno oslobađa. Nasuprot tome, odmah posle treninga bi trebalo da konzumirate namirnice bogate jednostavnim ugljenim hidratima (npr. banane ili beli pirinač) kako bi se telo na pravi način regenerisalo. Na taj način ćete dopuniti nivo glikogena koji se koristi tokom treninga za rad mišića.

- Ne odustajte od masti! Potrebne su za sintezu hormona, bez kojih se vaše telo ne može pravilno regenerisati. Savršen izbor su laneno i orahovo ulje (oba sadrže omega-3 masne kiseline koje imaju anti-inflamatorno dejstvo).

- Mikronutrijenti – magnezijum, natrijum i kalijum (prirodni izvori su banane, paradajz, kajsije, heljda, ovsena jela).

- Razmislite i o probioticima, koji imaju veoma blagotvorno dejstvo na crevnu floru i, između ostalog, podržavaju apsorpciju vrednih hranljivih sastojaka.

M.L.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group