Vežba koja traje 1 minut i sprečava napade panike

Kućni poslovi, mailovi kojima nema kraja, odgovaranje na telefone i pozive... lista obaveza je beskrajna. Verujemo da poslednje što želite je da u toku dana osetite napad panike.

Onog trenutka kada osetite da je stres otelotvoren i napetost vas prevlada, odgovor leži u vrlo jednostavnoj vežbi koja traje samo 60 sekundi i možete je ponoviti svaki put kada se osećate opterećeno (fizički i psihički).

Trener za seks i specijalista za fizikalnu terapiju Stephanie Rae kreirala je najjednostavniju vežbu i objasnila korake za potpuno razumevanje. Potreban vam je samo 1 minut i biće vam vrlo korisna, i to ne samo kada radite. Fizička napetost se može akumulirati čak i nedeljom kada planirate da se opustite. 

Koraci su jednostavni i razumljivi. Odustanite od onoga što radite i posvetite sebi 60 sekundi. Opustite vilicu, opustite ramena i snažno protresite ruke. Pomerite oči levo-desno, isplazite jezik i izdahnite. Na kraju, 3 puta duboko udahnite i usmerite pažnju na pomeranje stomaka. Svaka tačka je jedinstvena i obično osećate pritisak tamo gde je koncentrisana fizička napetost.

Ključno je prepoznati trenutke kada vas stres preplavi, kako biste mogli da napravite pauzu i posvetite se sebi. Ne treba mnogo da radite. Jedan minut je dovoljan da se vratite ovde i sada, opuštajući sve stegnute mišiće. 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group