Kako do definisanih trbušnjaka uz pravilno disanje

... otkriva instruktorka pilatesa!

Da li ste se ikada zapitali zašto nakon redovnog vežbanja i stotinu urađenih trbušnjaka nemate „pločice“ na stomaku? Ili vas zanima kako napraviti trbušnjake sa što manje napora?

Instruktorka pilatesa je otkrila mnogo jednostavniji i efikasniji način da imate definisane trbušnjake na stomaku. Karli Andru je objasnila kako lako možete definisati stomak jednostavnim vežbama disanja.

"Otkrila sam da su vežbe mnogo efikasnije ako se fokusiramo na njih i pravilno ih radimo. Od početka bavljenja pilatesom shvatila sam koliko je važno aktivirati duboke trbušne mišiće. Sećam se kako sam radila 100 trbušnjaka dnevno i pokušavala da dobijem estetski „izrezan“ stomak, ali sada shvatam da fokusiranje na manje mišiće može poboljšati ravnotežu, stabilnost i dovesti do značajnih rezultata mnogo brže."

Pravilno aktiviranje dubokih abdominalnih mišića je veoma važno za život, inače smo manje stabilni i podložniji povredama. Njena tehnika jačanja trbušnih mišića je veoma jednostavna i možete je primeniti bukvalno bilo gde!

"Udahnite i opustite stomak. Zatim počnite da udišete vazduh, a istovremeno uvucite stomak ka kičmi, istegnite rebra i podignite karlicu kao da želite da zadržite gnječenje. Izvedite vežbu jedan minut, a zatim se odmorite jedan minut. Ponovite ovo tri puta. U međuvremenu, možete stajati ispred ogledala i posmatrati kretanje vašeg abdomena."

Već žurimo ispred ogledala, gde ćemo vežbati disanje!

M.L.

foto:modna.si

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group