Kada je najbolje vreme za šetnju u toku dana?

Jedna od najboljih stvari koje možete učiniti za svoje fizičko i mentalno zdravlje je da nađete vremena za više fizičke aktivnosti svakog dana. Hodanje, naravno, dolazi na vrh ove liste.

Ako je teretana previše intenzivna fizička aktivnost za vas, uvek možete pokušati sa šetnjom. Hodanje je povezano sa mnogim zdravstvenim prednostima za ljude, a pored toga, ako pokušavate da smršate, vaše dnevne šetnje će vam pomoći da izgubite dodatne kalorije i masnoće.

Šetnja nakon jela

Možda vam to nije prva pomisao, nakon obilnog obroka i napornog dana, međutim, hodanje nakon jela daje vašem telu dodatne prednosti. U stvari, to je jedno od najidealnijih vremena za šetnju.

Šetnja nakon jela ubrzava vaš metabolizam

Ako tražite drugi način da ubrzate svoj metabolizam, samo prošetajte nakon što jedete. Jedna od najgorih stvari koje možete da uradite, posebno posle obilnog obroka, jeste da legnete na kauč. Šta možete da uradite umesto toga? Šetnja oko 15-20 minuta. Pokazalo se da hodanje ubrzava metabolizam, što praktično znači da sagorevate više kalorija, kao i salo na stomaku. Svakodnevno hodanje nakon jela može pomoći u gubitku težine.

Pomaže kvalitetu sna

Osim fizičkih koristi, hodanje deluje kao lek za kognitivne funkcije mozga i mentalno zdravlje. Ako imate problema sa spavanjem, hodanje vam može pomoći da se lakše odmorite. Studije su pokazale da hodanje pomaže da se opustimo, što zauzvrat omogućava mozgu i telu da se odmore.

Poboljšava varenje

Još jedna neverovatna prednost hodanja je da poboljšava varenje. Šetnjom nakon obroka, telo proizvodi više želudačnih enzima, a stomak radi na varenju hranljivih materija koje je apsorbovao. Osim toga, bolje varenje takođe znači da ćete biti manje skloni zatvoru, nadimanju, žgaravici i simptomima refluksa.

Smanjuje žudnju za hranom

Jedan od najboljih načina da smanjite želju za desertom nakon ručka je jednostavna šetnja nakon obroka. Istraživanja su pokazala da je čak i brza 15-minutna šetnja dovoljna da značajno smanji žudnju za nezdravom hranom.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group