6 razloga zašto vaše noge nisu oblikovane bez obzira na to koliko vežbate

Idete li stalno u teretanu, ali vaše noge nisu tako oblikovane kako ste očekivale? Ne paničite. Istina je da se mnogi od nas rađaju sa više masnih i manje mišićnih ćelija, što otežava postizanje cilja „izdefinisanih nogu“.

Ali ima nade! Pročitajte neke od najčešćih grešaka koje ne pomažu da se vaše noge izvajaju i odmah ih ispravite!

1. Imate nerazumna očekivanja

Za nekoliko dana vežbanja nije moguće promeniti oblik butina. Ako vežbate tri puta nedeljno, promene na telu možete očekivati nakon četiri do šest nedelja.

2. Dijeta vam ne pomaže da izgubite kilograme

Da biste videli stvarne promene na svom telu, prvo što treba da promenite je ishrana. Proteini, povrće, voće i dobre masti. Proteini su vitalni: grade mišiće, ubrzavajući metabolizam, tako da brže sagorevaju masti.

3. Ne radite dovoljno kardio vežbi

Ako vežbate donji deo tela tri puta nedeljno i ne vidite nikakve promene, možda ćete morati da uključite kardio vežbe u svoju rutinu. Ako nemate dovoljno vremena, pokušajte da vrtite pedale. Druga alternativa su stepenice. Penjanjem na bilo koji nagib povećavate puls i dobijate 25 posto više mišićnih vlakana nego da hodate po ravnom.

4. Zanemarujete ostale mišiće

Mišić kvadricepsa obično više vežbate, ali da biste stanjili i oblikovali noge, ne smete zaboraviti unutrašnjost butina. Međutim, osim estetskog rezultata, ako ne trenirate sve mišiće podjednako, rizikujete da povredite kolena.

5. Ne koristite dovoljno tegova na nogama

Da biste zaista promenili izgled nogu, morate uključiti tegove. Ako ste početnik, telesna težina je dobar početak. Ali kada dođete do tačke kada osetite da 12 ponavljanja više nije zamorno, vreme je da povećate otpor. Radite čučnjeve i istezanja sa tegovima od pola kilograma, a kada to počne da deluje vrlo lako, možete dodati kilogram.

6. Radite pogrešnu vežbu za noge

Ne možete da promenite osnovnu telesnu građu, ali je svakako možete poboljšati. Ako imate vrlo tanke noge, bolje je izbegavati velike razdaljine. Umesto toga pokušajte sa dizanjem tegova. Ali ako imate kratke noge, puno treninga sa tegovima može učiniti da izgledate još niže. Kakav god da je vaš telesni tip, traka za trčanje uvek vam može pomoći da poboljšate izdržljivost i poboljšate oblik nogu.  

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group