10 jednostavnih načina da učinite svoj trening efikasnijim

Da li želite da možete da trčite više kilometara, sagorevate više kalorija, više se znojite?

Uključite ove veoma jednostavne ideje u svoj program i nećete dugo čekati na rezultate.

Popijte kafu pre jutarnjeg treninga

Kofein pomaže u mobilizaciji centralnog nervnog sistema tako da ćete imati više energije za jutarnji čas džogiranja. Pored toga, čini da se osećate ugodnije dok vežbate i time povećavate šanse da ostanete nekoliko minuta duže u teretani ili odlučite da napravite još jedan krug pre opuštanja. U idealnom slučaju, popijte kafu pola sata pre nego što počnete da se znojite i ograničite se na jednu šoljicu, jer više od 200 mg kofeina može učiniti da se osećate nervozno.

Isključite obaveštenja na telefonu

Kada dajete sve od sebe na treningu, ne želite da stanete da biste odgovorili na poziv ili videli koja je bila ta dolazna poruka. Ne zaboravite da je ovo vreme ulaganje u sebe i da će vas smetnje sprečiti da ih izvodite punim intezitetom. Ako morate da imate telefon sa sobom da biste slušali motivacionu muziku uključite avionski režim, u suprotnom ostavite ga u torbi.

Počnite dinamičnim istezanjem

Započnite svoj trening dinamičnim istezanjem, što znači da ćete se stalno kretati umesto da ostanete dugo na istom mestu. Ovo odmah podiže telesnu temperaturu i otkucaje srca, što znači da se mišići bolje zagrevaju, smanjujući šanse za povrede.

Dodajte neke vežbe sa penastim valjcima u svoj program

Penasti valjak je odličan alat koji će vam pomoći da poboljšate opseg pokreta tako da svaka vežba, sklek ili čućanj imaju najbolje moguće rezultate na vašem telu. Koristite ga za zagrevanje i kad god imate vremena za istezanje.

Pravite kraće pauze

Bez obzira da li je vaš cilj da ojačate mišiće, izgubite težinu ili se pripremite za trku, ključ za bržu pobedu je da ograničite što je moguće više vremena između različitih vežbi. Kada je pauza za odmor prekratka, intenzitet vežbe se povećava, puls se održava konstantno na visokom nivou, a samim tim sagorevate više kalorija. Tako su vaše telo i um obučeni da rade više i bolje se nose sa umorom.

Idealno vreme odmora između vežbi varira u zavisnosti od vašeg fizičkog stanja i vrste treninga, ali kao osnovno pravilo imajte na umu da treba da odmarate onoliko dugo koliko je potrebno da osetite da možete da uradite još jedan set vežbi.

Razmišljajte o vežbanju

Jednostavan način da bilo koju vežbu uradite mnogo efikasnije je razmišljanje o tome koje mišiće treba da aktivirate dok je radite, umesto da samo ponavljate pokret dok razmišljate šta ćete obući sledećeg dana u kancelariji. Pokret tela aktivira mozak koji šalje poruku odgovarajućim mišićima. Kada razmišljate o istom procesu, jačate vezu između mozga i mišićnog sistema.

Isprobajte intervalni trening visokog intenziteta (HIIT)

Ako to već niste uradili, dajte šansu HIIT treningu. U praksi su to kratki periodi napornog vežbanja (od 20 do 90 sekundi tokom kojih „dajete sve od sebe“) koji se smenjuju sa periodima aktivnog opuštanja. Ovo je sistem koji je idealan ako vam je cilj da smršate jer se kalorije sagorevaju ne samo kada vežbate već i nakon toga, a mnogo pomaže u poboljšanju izdržljivosti.

Pronađite vrstu vežbe koja vam prija

Ako želite da budete dosledni u svojoj rutini u teretani, veoma je važno da radite nešto u čemu zaista uživate. Ako se ne zabavljate dobro dok vežbate i razmišljate kada će se trening završiti kako biste što pre otišli kući, postoji mogućnost da odustanete. Dakle, ako ne volite da trčite, probajte časove kardio plesa. Ako ne volite jogu, možda će vam više odgovarati program pilatesa. Ono što treba da imate na umu je da je idealna vežba za vas ono što želite da radite.

Nabavite fitnes tracker

Ako ste jedan od ljudi koji žele potkrepljene informacije za prilagođavanje uključite fitnes narukvicu. Pored toga, monitor otkucaja srca će vam pomoći da naučite da ocenjujete intenzitet vežbanja na osnovu vašeg pulsa. Tako ćete moći da napravite program sa dinamičnim i ne toliko intenzivnim vežbama. Pored toga, moći ćete da izračunate kalorije koje sagorevate.

Napravite pravu listu pesama

Prave pesme, kada ih slušate dok idete u teretanu, ali i tokom vežbanja, učiniće trening mnogo prijatnijim, dinamičnijim i intenzivnijim.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group