Trik za oporavak ako osećate da imate napad panike

Ako ste doživeli napade panike, znate koliko to može biti zastrašujuće. Simptomi se kreću od nedostatka vazduha, do lupanja srca ili do osećaja gušenja. Najgore od svega, to se dešava kada najmanje očekujete, pa je sve još strašnije.

Pravi problem iza napada panike, anksioznosti, intenziteta trenutka, je adrenalin. Hormon u tom trenutku raste i bilo koji simptom koji osetite je posledica ove nagle promene u vašem telu.

Kada imate napad panike, prefrontalni korteks ispunjava celo telo adrenalinom, iako prepoznaje da nema fizičke opasnosti. Dakle, ako niste u opasnosti i stoga ne morate da paničite, ali i dalje osećate paniku, osetićete da gubite kontrolu. Ta nesposobnost da kontrolišete situaciju, još više pogoršava paniku, podiže adrenalin i ciklus se nastavlja.

Kako se nositi sa napadom panike?

Znajući da je adrenalin koren problema, moramo se praktično ubediti da prestanemo da paničimo, koristeći svoju logiku na takav način da zavaramo naš mozak. U suštini, shvatajući da oko vas nema fizičke opasnosti, morate sebi reći da ste bezbedni i da su za ovaj osećaj krivi samo hormoni. Napadi panike se mogu lečiti pomoću vašeg uma.

"Nestaće ako se setim da sam na sigurnom", ponovite takvu rečenicu u glavi. Panika se može odložiti uz efikasnost ove metode i kraju to će vas smiriti.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group