Poboljšajte svoje pamćenje

Dobra memorija zavisi od vašeg fizičkog i emotivnog stanja.

Svako želi da ima bolje pamćenje, oštar um, i veliku moć koncentracije, bez obzira da li ste student na završnim ispitima, doktor nauka, ili tipični službenik, koji radi na drugom mesečnom izveštaju.

Srećom po nas, danas postoji hiljadu različitih načina da poboljšate svoj um i pamćenje, bez obzira koliko ste stari. Jedan od najboljih neurologa u Njujorku je razvio najmoćnije savete za poboljšanje funkcionisanja mozga i mentalnih sposobnosti.

Jedna stara izreka govori da se ne može stari pas naučiti novim trikovima. Poslednje istraživanje je pokazalo da to nije istina!

Proučavanjem stotine ljudskih mozgova, naučnici su došli do saznanja da su ljudi sposobni da uče i upijaju nove informacije, čak i nakon 50. godine. Lekari su ovu sposobnot nazvali - neuroplastičnost. Sa odgovarajućim vežbama i obukom naš mozak može formirati nove puteve, i kao rezultat toga, upijati nove informacije iz naše okoline. Dakle, ne odustajte od sna da naučite baku i deku da se dopisuju ili igraju video igrice.

Naš organizam i mozak, posebno imaju neverovatnu sposobnost da se transformišu i prilagode pamćenje, pažnju i koncentraciju novim okolnostima. To je jedna od najvećih sposobnosti čovečanstva, zahvaljujući kojoj smo preživeli u najtežim uslovima prirode.

Povećajte sposobnosti memorije i pažnju uz ove lake i korisne savete. Počnite odmah, da što pre osetite efekat.

Savet 1: Promućkajte svoje misli

Dok ste odrastali, vaš mozak je gradio na hiljade nervnih puteva u glavi kako bi vam pružio odlično pamćenje, pažnju, brze reakcije, pa čak i intuiciju. Hodanjem po poznatim stazama, vaš mozak troši minimalne napore i resurse vašeg tela. Nakon nekog vremena, potrebna je spoljna stimulacija za dalji razvoj i unapređenje. Potrebno je da okrenete stvari naopako s vremena na vreme, da bi izbegli monotoniju i degradaciju. Vaša memorija je veoma slična mišiću u vašim rukama, nogama i ostatku tela. Ako ih ne trenirate, oni će oslabiti i nestati. Što više trenirate mozak, bolje će funkcionisati i služiti vas. Naravno, nemaju sve aktivnosti jednak uticaj na um, neke od njih utiče bolje, neke lošije, tako da budite pažljivi, dok birate šta da radite večeras.

Savet 2: U zdravom telu zdrav duh

Vaše telo i mozak zavise jedan od drugog više nego što možete da zamislite. Fizičke vežbe imaju neverovatno pozitivan efekat na um. Ako ste preplavljeni mislima - samo posetite teretanu, i osetićete blagotvoran efekat fizičkog treninga. Ne, ne želimo da ostavite sve i odete do najbliže teretane na godinu dana. Čak i jednostavne vežbe koje možete da uradite kod kuće će pomoći da vaš mozak bude oprezan, sprečite sve moguće bolesti srca, i obezbedite jak nervni sistem. Odgovarajući nivo kiseonika u krvi će vam pružiti dobro raspoloženje, pomoći da izbegnete naprezanja, i stimulisati formiranje novih neuronskih veza.

Savet 3: Ostanite pozitivni

Čuvanje od svih mogućih stresova je garancija za dobro raspoloženja i normalno funkcionisanje mozga. Kako možete izbeći naprezanja u životu? Lako!

Pozitivne emocije i smeh su najbolje oružje u ratu protiv stresa. Smeh je takođe dobar lek, jer pomaže da se smanji napetost i stimulišu duboki neurološki procesi unutar mozga. Osim toga, dok slušate viceve aktivira se deo mozga koji je od vitalnog značaja za učenje i kreativnost. Napravite malo zabave svaki dan i postaćete super kreativna osoba.

M.L.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group