Ako imate ovih 6 navika, to znači da odlično brinete o sebi

Prolazimo kroz težak period godinu dana i nije tako teško izgubiti se ili zaboraviti kako se brinuti o sebi.

Međutim, optimizam, nada i pozitivno razmišljanje su nam samo preostali i nepravedno je da ne činimo najbolje što možemo. Da biste bili zdravi (na svim nivoima) postoji 6 jednostavnih navika koje bi trebalo da postanu prioriteti. Ako ih već praktikujete, palac gore od nas i nastavite.

Svakodnevno ulažete u navike samopomoći

Ne biste to trebali doživljavati kao luksuz, već kao osnovnu potrebu. U haosu neizvesnosti vitalno je provesti vreme brinući se o sebi. Joga, malo šetnje, Netfliks, video pozivi sa voljenima i trenuci sa sobom, gde omogućavate sebi da osetite i izrazite čitav spektar emocija.

Da li znate kako da kažete „ne“?

Ljudi sa dobrim mentalnim zdravljem dobro znaju da su prioritet oni sami i da imaju pravo da kažu ne kada je to potrebno. Nisu opterećeni profesionalnijim obavezama više nego što mogu podneti, ne stavljaju sve ostale iznad sebe i ne osećaju se krivim jer kažu ne. Možda zato što znaju da postoje istraživanja koja tvrde da vam NE pomaže da brže ostvarite ciljeve, dok istovremeno nalazite vremena za odmor.

Znate li kada da ostavite mobilni telefon po strani?

Zvuk poziva, poruka, e-pošte i obaveštenja iz svih aplikacija koje imate postalo je nešto poput vaše druge prirode i celodnevna je navika. Međutim, duboko u sebi znate da nije toliko zdravo toliko zavisiti od tehnologije i ne prekidati vezu čak i na nekoliko sati. Teško je, ali jedna od vaših svakodnevnih navika treba da bude šetnja u prirodi ili odmor bez ekrana i obaveštenja.

Zahvalni ste za ono što imate

Radujte se onome što imate i ne osećajte se loše zbog onoga što nemate. Možete da snimate stvari koje vas raduju i setite se da je ono malo što imate najvažnije.

Pijete puno vode (jedna od najosnovnijih navika)

Ako popijete najmanje 2 litre vode dnevno, na dobrom ste putu. Hidratacija je prva na listi svakodnevnih navika i doprinosi pravilnom funkcionisanju tela i daje vam potrebnu energiju i koncentraciju.

Jedete na osnovu instinkta

Naravno da postoje neka dijetetska pravila koja je dobro poštovati. Ali tajna je u osluškivanju svog tela i njegovih potreba. Kad si gladan? Da li prestajete kada ste siti ili nastavljate da jedete mehanički? Da li se ograničavate i jedete samo u svrhu mršavljenja ili uživate? Ako postoji ravnoteža, prema istraživanju definitivno radite pravu stvar (i najbolju za vas).

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group