Koje voće možete jesti za doručak

Ovo voće će vam obezbediti energiju za ceo dan!

Grejpfrut

Agrumi su bogat izvor vitamina C, vlakana i kalijuma, koji su antiinflamatorni i pružaju moćnu detoksikaciju tela. Grejpfrut sadrži veliku količinu flavonoida naringenina - veruje se da pomaže u poboljšanju mikrobioma creva i, kao rezultat, u gubitku na težini. Ali u njemu gotovo nema šećera, tako da ne biste trebali brinuti o naglom skoku glukoze u krvi i dodatnim kalorijama. Najvažnije je da zapamtite da se aktivne supstance u grejpu ne smeju kombinovati sa nekim lekovima - ako uzimate bilo kakve lekove, bolje je da se obratite lekaru.

Jabuke

Jabuke su bogate vlaknima, vitaminom C, antioksidantima i flavonoidom kvercetinom, koji ima antivirusna i antibakterijska svojstva, a takođe može biti koristan za one koji pate od sezonskih alergija. Idealna opcija za doručak bila bi ovsena kaša sa jabukom: kaša će zasititi telo sporim ugljenim hidratima, a voće - vlaknima i vitaminima, omogućavajući vam da dugo zaboravite na glad. Inače, nutricionisti preporučuju da ne ljušte koru sa jabuka - većina hranljivih sastojaka je sadržana u njoj.

Kivi

Još jedna odlična opcija za doručak je kivi. Voće je neobično bogato vitaminom C i vlaknima, kao i enzimom aktinidinom, koji je neophodan za razgradnju proteina i olakšavanju varenja hrane. Pored aktinidina, varenju pomažu i voćne kiseline kojima je voće takođe bogato. Ako doručku dodate kivi možete zaboraviti na težinu u želucu.

Banana

Banana sadrži otporni skrob koji je neophodan za zdravlje creva. Takođe, voće je bogato vitaminima B, kalijumom, manganom i magnezijumom - korisni su za pravilno funkcionisanje mozga, srca i nervnog sistema. Banana je prilično kalorična, tako da će dugo ublažavati glad, glavno je da se uverite da se uklapa u vaš dnevni unos kalorija.

Avokado

Malo ljudi doživljava avokado kao voće (što i jeste), ali njegovo prisustvo na ovoj listi je jednostavno neophodno. Avokado je u Ginisovoj knjizi rekorda naveden kao najhranjivije voće na svetu: bogato je biljnim proteinima, vitaminima A, C i E, esencijalnim masnim kiselinama i mnogim mineralima. Sadržaj kalorija u voću proporcionalan je njegovoj korisnosti, pa se potrudite da ne preterujete. 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group