4 stvari koje se dešavaju u vašem telu kada ne jedete vlakna

Telo vas uvek obaveštava o svemu što se dešava (ili se ne dešava). Druga stvar je da li ćete to ignorisati ili obratiti pažnju na signale koje vam šalje.

Vlakna nisu samo sastojak vaše zdrave ishrane. To je kategorija za sebe u oblasti zdrave ishrane jer su neophodna za dobro varenje i održavaju crevnu mikrofloru zdravom. Smanjuje se rizik od hroničnih bolesti i održavaju holesterol na normalnom nivou.

Glavna hrana koja nam daje vlakna koja su nam potrebna su sveže voće i povrće. Idealno bi bilo uzimati 25-35 grama dnevno. U suprotnom, telo vas obaveštava o nedostatku.

Šta se dešava sa vašim telom ako u ishrani nedostaju vlakna? 

Opstipacija

Lek protiv zatvora su vlakna i voda. Dakle, nije dovoljno unositi puno vlakana, ako je dehidracija vaše srednje ime.

Gladni ste sve vreme (ali sve)

Još jedna dobra stvar koju vlakna nude je to što stvaraju snažan osećaj sitosti. To je zato što ih telo ne razgrađuje i sporo dolaze do digestivnog sistema što takođe znači da zidovi creva imaju više vremena da apsorbuju vitamine i hranljive sastojke u vašem obroku.

Gde je nestala energija?

Dok pijete kafu, osećate se kao da vam ponestaje energije. Telo vas obaveštava da ne jedete dovoljno vlakana i tako odmah dobijate svu energiju iz ugljenih hidrata. A ovo uzrokuje nagle uspone i padove nivoa energije.

Visok holesterol ili krvni pritisak

Prema istraživanjima, vlakna smanjuju trigliceride i povećavaju dobar holesterol.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group