Zgrabite vesla: neverovatne prednosti koje SUP daje vašem telu

Stand Up Paddle Boarding (SUP) je sada postao nešto što se može naći na svakoj plaži, a ne samo na onoj koju posećuju ljubitelji sportova na vodi.

To je zapravo zabavna aktivnost koju svako može isprobati, bez obzira na godine ili u kakvoj je formi. Međutim, sa nedavnom eksplozijom sporta, opravdano se postavlja sledeće pitanje: Koje su prednosti veslanja na dasci kao vežbe?

Stand Up Paddle Boarding nije samo odličan način da uživate na vodi, već može i da poboljša vaše zdravlje i blagostanje na mnogo načina. U nastavku ćete pronaći samo neke od njih:

Vežba za celo telo

Za razliku od drugih sportova koji se fokusiraju samo na određene mišićne grupe, SUP kombinuje izgradnju mišića sa kardiovaskularnim fitnesom. SUP angažuje osnovne mišiće tela dok jača ruke, noge, leđa i ramena.

Povećava vašu izdržljivost

SUP je aktivnost koja je toliko ugodna da možete vežbati satima pre nego što shvatite da ste umorni. Najbolje od svega, to je trening sa malim uticajem koji pruža odličnu alternativu za ljude sklone povredama.

SUP za bolju ravnotežu

Stajanje na dasci za veslanje (i ostanak na njoj!) zahteva dosta ravnoteže, tako da nije iznenađenje da će redovno veslanje pomoći da poboljšate vašu ravnotežu i koordinaciju.

Jača stabilnost zglobova

Balansiranje na SUP dasci aktivira male mišiće u stopalu i potkolenici na način koji oponaša vežbe fizikalne terapije koje se koriste za lečenje plantarnog fascitisa i drugih stanja. Dinamika stajanja na dasci sa elementom nestabilnosti iz vode koristi mišiće koji su ključni za ravnotežu i podršku zglobovima na način koji nijedna druga rekreativna aktivnost ne može.

SUP za manje stresa

Kontakt sa vodom i činjenica da istovremeno možete uživati u pejzažu oko sebe, družiti se sa drugim veslačima i jedinstven osećaj stajanja na vodi je neverovatan način da se nosite sa anksioznošću i stresom. Ljubitelji veslanja na dasci gotovo jednoglasno prijavljuju osećaj blagostanja nakon vožnje na svojoj dasci, a da nemaju čak ni osećaj da se naprežu.

Upijate vitamin D

Paddle Boarding vas izvlači na sunce, omogućavajući vašem telu da proizvodi vitamin D, koji mnogima nedostaje jer provode previše vremena u zatvorenom prostoru. Vitamin D je od vitalnog značaja za proizvodnju kalcijuma i jakih kostiju, kao i za dobru funkciju mozga.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group