avon akcija za borbu protiv raka dojke

10 wellness saveta koje Dženifer Aniston verno sledi

Saveti o ishrani i fitnes tajne koje je održavaju u formi od 90-ih.

Činjenica je da je Dženifer Aniston decenijama održavala zavidnu, zdravu figuru. Početkom 90-ih, holivudska zvezda se pobrinula da otkrije svojim fanovima da voli gimnastiku, pokazujući svoje zgodno telo kroz izrezane majice i mini suknje koje je nosila kada je upoznala svoje voljene prijatelje u Central Perku. Neverovatna stvar je, međutim, da Dženifer Aniston postaje još glamuroznija s godinama, održavajući besprekorno blistavu kožu, zategnuti stomak i noge na kojima bi joj zavidela čak i Rejčel Grin.

Za oblikovanu figuru 52-godišnja Džen ne okleva da preznoji telo dinamičnim vežbanjem, koje sledi skoro svaki dan. Na kraju krajeva, kao što se „obavezala” u prošlosti, ona želi da nastavi da vodi računa o svom snažnom telu i opštem zdravlju svog tela, čak i ako to podrazumeva da mora da prisustvuje sesiji joge u 3 sata ujutru.

Potpuno blagostanje popularne glumice zasniva se na ravnoteži, ali i na njenoj sposobnosti da sagleda potrebe svog tela, kada mu je potreban odmor.

Sledeći saveti za ishranu i vežbanje su obabezni u wellness rutini Dženifer Aniston.

1. Plank, plank i opet plank

Trener Dženifer Aniston, Lejon Azubuike, otkrio je da je plank sastavni deo njenog treninga. To znači da počinje sa klasičnim plankom, zatim prelazi na bočni plank, dok na kraju pravi plank sa podizanjem nogu blizu lakta.

2. Fleksibilnost u treningu

Logično je da dnevni program glumice uključuje mnogo toga - od fotografisanja do beskrajnih sati snimanja. Zajedno sa svojim ličnim trenerom uvek vodi računa da svoje treninge (vreme i intenzitet) prilagodi obavezama koje ima tokom dana.

3. Ljubitelj je intervalnog posta

Dženifer Aniston je otkrila da često praktikuje intervalni post i da obično ne jede ujutru.

4. Bira hranu bogatu hranljivim materijama

Džen stalno bira hranu bogatu hranljivim materijama, poput mešavine zdravih ugljenih hidrata, proteina, lisnatog povrća i šarenog voća.

5. Boks gradi jake ruke, ali i um

„To je vežba koju redovno praktikujem mnogo godina, osim joge“, rekla je Džen. "Postoji nešto u mentalnom aspektu boksa - vaš mozak mora da radi, ne sedite samo na biciklu. To je neverovatno."

6. Prati unos vode pre treninga

„Važno je obratiti pažnju na to koliko vode konzumirate pre treninga, jer ako pijete puno vode neposredno pre nego što počnete, osećaćete se teško tokom celog treninga, tako da ne možete da završite setove“.

7. Dosledna je

Džen je "neverovatno dosledna i vredna, a to čini ceo posao lakšim. Ona je veoma dobra sportistkinja koja ne propušta svoje treninge".

8. Zamrznuto voće za užinu

Dženifer je rekla da voli da jede smrznuto grožđe. "Volim crveno grožđe. Može da me zasiti satima."

9. Ne dozvoljava da joj telo bude dehidrirano

„Uobičajena zabluda o hidrataciji je da morate da sačekate dok ne ožednite, a zatim da pijete dok se ne zasitite“. Biti hidrirani ceo dan je važno i za vašu energiju i za vaše vežbe.

10. Jede zdrave masti

„Volim avokado, kokosovo ulje, losos, riblje ulje – sve što je dobar oblik masti odlično je za kožu, ali i za telo“, rekla je Dženifer.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group