Lepota baleta prikazana iz drugačije perspektive

Baletska umetnost je zaista nešto spektakularno.

Izuzetno mnogo vremena i posvećenosti je potrebno kako bi se svaki baletski pokret doveo do perfekcije. Većina ljudi je balet imala prilike da vidi bilo uživo ili na fotografijama, iz tzv tradicionalne perspektive. Međutim jedan fotograf po imenu Brad Walls je želeo da ovu umetnost uzdigne na viši nivo. Svojim radom on je stremio ka tome da balet približi ljudima iz drugog ugla, onog kakav nemaju priliku da dožive. Fokusirajući se isključivo na jedinstvene oblike i senke umetničke forme, on je stvorio niz fotografija koje balet predstavljaju iz drugačije perspektive.

Umetnik kaže da je pre dve godine prvi put uzeo polu-profesionalni dron u ruke, kako bi dokumentovao njime svoja putovanja po jugoistčnoj Aziji. Eksperimentišući sa različitim temama, usavršavao je svoju estetiku i zaista ovladao tehnologijom fotografisanja iz vazduha. Na njegovim slikama viđeni su ljudi "iz ptičije perspektive" u različitim situacijama, među kojima je dobar deo Olimpijaca. I dok su ti snimci bili zaista uzbudljivi, on je znao da će kombinovanje tako prestižne umetničke forme sa alternativnim pogledom, zaista biti otelotvorenje njegovog rada.

Fotografije balerina koje imate priliku da vidite u našoj galeriji zaista dovode u pitanje ljudsku percepciju. Neverovatne poze, prelamanja svetlosti, oštrina linija i iznad svega mirnoća pokreta osetni su na datim slikama. Iako po pitanju baleta Brad za sebe kaže da je apsolutni amater, čini se da je zahvaljujući svom fotografskom talentu, uspeo da ovlada veštinama hvatanja najlepšeg trenutka i prenošenja emocije.

Ž.J.

Izvor: Bored Panda